Bebeğim daha 1 aylıkken çok fena hastalandım, ateşten havale geçirmek üzereydim acile zor attım kendimi. Vücudumdaki enfeksiyon seviyesi tavan yapmıştı 3 serumla zor düşürebildiler ateşi. Üstüne bir de antibiyotik kullandım emzirmeye devam ettim. Ama mutlaka maske taktım hatta inceyse çift maske, ellerimi sürekli bebeğe dokunmadan önce yıkadım, emzirme dışında çok temas etmedim, ilaçlarımı aldım düzelene kadar dikkat ettim bebeğe geçmedi çok şükür