Taze_anne33 BelisMelis411 çok üzülüyorum bu duruma büyük oğlumu emzirememiştim kuvözde uzun süre kaldığı için bunda da bebek emiyor ama süt yok
Taze_anne33 nursemom05_ kilo alımı iyi ama ben mama da kullanıyorum sütüm az olduğu için sarılık olmuştu doktor mama başlamanız lazım dedi ki ztn 30 ml çıkıyor toplam iki göğüsten