mbabygirlm Bebeğim 6. Ayına giriyor bende çok ağladım. Benim bebeğim çok şükür öyle kolik bir bebek değildi sadece gündüz uyumazdı ben de o uyusun da kendime biraz vakit ayırayım diye bekliyordum ağlıyordum. En çok kendime ağladım ama işimi bırakmak zorunda kaldım öyle instagram anneleri gibi de en çok anneliği falan sevmedim. Sadece bebeğimi çok seviyorum annelik ne onu bile bilmiyorum sanırım. Birkaç hafta önce de ayağımdan ameliyat oldum yürüyemiyorum, annem yaşadığım şehre gelemediği için bebeğimi ona bırakıp döndüm. Şimdi de buna ağlıyorum. Ağlamayanlara saygım sonsuz ama ben neden ağladığımı bile bilmiyorum çoğu zaman 😂