mbabygirlm Teletabianteni benimde 3 yaşında kızım istek bitmiyor hemen uyusun da oturuyum az kafa dinleyim diyorum bu sefer de uykum geliyor uyuyorum
esay22 aselkussum kiz borda bereli de değilim desteğim de yok 4 cocuk bakiyorum tek başima en kücuklerim 15 ve 2 bucuk aylik vee hiç ağlamadim ☺️😀
mbabygirlm aslymom inşallah öyle olur ama 2 çocuk zor söyleyim. Biri 3 yaşında küçük de 7 aylık benimle uyuyorlar biri uyusa diğeri uyumuyor tam bir kaos ortamı oluyor
esay22 mbabygirlm Ağladığim cok konu olduğu için cocukların derdin den ağlamama fırsat kalmiyo diyelim 😀
KuzeyinAnnesi03 mbabygirlm uykusundan çok gün içinde sürekli dışarı ağlaması sürekli yerlere atması beni yoruyor.
Muallaaa mbabygirlm iki yıl üst üste doğum yapmış ben Bunun için sanirim aglamismdr kitap okumayı çok severim onu bile okuyamadım diye