bir_49 Aselinannesiii1903 evet geçmiştim bir sıkıntı olmadı yenidoğan zamanı ilk Aptamil almıştım çok gaz yapti Bebelac Gold kullandık gaz yapmadı memnun kalmıştım
bossmomm Aselinannesiii1903 hayır bebelacta içti ama başta hep aptamil kullanıuordum eşimde gitmiş bebelac almıştı acilen vermem lazmdı artık açtım ağzını paketin o yüzden bebelac verdim bir süre, o bitince tekrar aptamil kullanmak istedi