myarenb ilk kez kullanacağız kızım 5 yaşında 20 kilo. aracı ben kullanacağım için arkada tek olucak sabit kalsın istiyorum ve tabiki güvenlik açısından ürün bakıyorum ama bu yaş grubu için yükseltici mi daha iyi olur fikri olan var mı?
BuzluKahve myarenb Yükselticinin hiçbir koruyuculuğu yok kaza anında. Benimki de 5 yaş olacak, koltuk araştırmasındayım.
Bebegimm1 myarenb 4.5yaşında oto koltugu kullanıyorum bazen o gün yorgun düşüyor ve uykusu geliyor onun içinde rahatca uyuyor
Mmeelliikkeee myarenb kızım 4 yaşında olacak ekimde joie bold R kullanıyor… yaş ve gelişime göre ayarı uzun süre devam ediyor değerlendirebilirsiniz
myarenb BuzluKahve bende böyle düşünüyorum. fiyatlar da maşallah 20 binlerde geziyor emin olamadım o yüzden joienin var e bebekte indirime girmiş ama kendi kemeri yok arabanın kemeriyle bağlanıyor sanırım onu alıcam
ecekrk myarenb Britax var adac puanı yüksek fiyatıda 11di sanırım ona bakabilirsiniz indirimde o fiyattı galiba tam hatırlamıyorum
BuzluKahve myarenb Bu segmentlet genelde arabanın kendi kemeriyle bağlanıyor. Bizde besafe var ama 6 aydır kemeri kendisi açabiliyor. Bir anda tepeme zıplıyor, acayip tehlike yani. Kemere ulaşamayacağı şekilde bir şey lazım bana