Hanımlar oğlum 7 aylık . Ek gıdaya geçtiğimiz günden bu yana yaklaşık 1 aydır çok az çiş yapmaya başladı bezi asla dolmuyor . Doktora gittik sırf bu yüzden kaç defa . Yaz ayı diş çıkarma dönemi terliyor denip hep normal karşıladı doktor ama bana garip geliyor . Çok fazla su da içiyor ama asla o bez dolmuyor sadece çiş çizgisi renk değişiyor