İyi akşamlar herkese kız kardeşimin büyük nişanı olacak kuaföre beraber gideceğiz abiyemi aldım kahverengi krem arası bi renk elbisem ona uygun bi şal mı bulup taksam yoksa jan jan kumaş alıp kuaförde mi yaptırsam kararsız kaldım abartılı olur mu bilemedim gideceğim yerden bi model atıyorum
