hdmrlp kaygı bozukluğu sebebiyle 3 ay kullanmam planlanan ilacı düzelemediğim için tam 1 sene kullandım. İlk kullanmaya başladığımda işe giderken falan sürekli aşırı hızlı gidiyomuşuzda kaza yapcakmışız hissiyle durdurun diye bağırmak gelirdi içimden. Çalışırken yüzümün uyuştuğunu hissedip yüzl felci geçirceğimi düşünüp gidip yüzümü, ensemi ıslatırdım. Zor uyurdum. Çok çok yıpratıcı bi süreçti. İlaçlara vücut alışınca tekrar eskisi gibi oluyorsunuz ama bunun için biraz zamana ihtiyacınız var. Aynı şekilde bırakırkende vücut zorlanıyor ama gelip geçiyor inanın. Her şey biz insanlar için değil mi neticede. Kafanızı dağıtcak uğraşlar bulmaya çalışın. Çok yanlız kalıp düşünmek sizi daha da buhrana sürükleyebilir. Hepsinin geçeciğini bilin. Geçmiş olsun dilerim 💐