kedili1anne Kızlar sizce emzirme yastığı şart mı ? Siz nasıl emziriyorsunuz ? Aldığım emzirme yastığı çok dolu değilmiş içi çocuk aşağıda kalıyor Bana memnhn kaldığınız emzirme yastığı önerir misiniz lütfen?
sessi kedili1anne ben çok kullanmıştım başlarda internetten sipariş vermiştim hatırlamıyorum da trendyoldan baya doluydu
organikirmik kedili1anne hiç kullanmadım, oturtmaya başladığımda sırtına koydum birkaç gün 8 ayda tek işlevi o oldu bana. Ha bi de ameliyat sonrası kafama koymuştum
KuzeyinAnnesi03 kedili1anne kesinlikle lazım 19 aylık hala her gün kullanırız çok lazım oluyor . E bebekten almıştım
bakkalemzigi kedili1anne ben çok memnun kaldım mycey markası başlarda emzrirken kullandım sonra tummy time yerken kullandık daha sonrasında ise çok hareketlendi kendini uyandırıyordu dönerek yatakta emzirme yastığı üzerinde yan yatırınca ona sarılıyordu hep elimin altındaydı yani
kedili1anne organikirmik çok ufakken oturamıyorken ne yaptın Kolda mu taşıdın benim belim çok ağrıyor ya
sessi kedili1anne 22 aylık şimdi ben yatarken gelip emiyor gidiyor her türlü emiyor 😅normal yastığın yüksekliğini ayarlayabilirsiniz ben onunlada emziriyordum içinin pamuğunu başka yastıkla doldurabilirsiniz kendinize göre ayarlayıp
organikirmik kedili1anne hala kucağımda emziriyorum, yenidoğanken de öyle emziriyodum. Ağrınız vs varsa alın tabii hala kullanan arkadaşım var bebeği benimkiyle aynı ayda olup, ben çok rahatsız hissetmiştim
ebru3457 kedili1anne bende aldım ama çok kullanmadım emzirecekken direk kucağıma alıp emziriyordum hiç onu aramakla uğraşmıyordum ama destekli oturmaya başladığımda kullandım biraz alışana kadar dengesini sağlayamadığı için düştüğünde kafası çarpmasın diye
ebru3457 kedili1anne büyüdükçe o kendi istememeye başladı zaten koyduğumda biraz yukarıda kalıyordu rahat ememiyordu ben çok kullanamadım ondan ama tabi kilo aldıkça uzun emzirdiğinde kolun ağrıyabiliyor
mamacitaa_ kedili1anne bence çok gereksiz. kucağına al emzir işte miss 🥴 yastığı mı tasiycam yanımda bide ya
pantenkelebek kedili1anne çok işime yarıyordu kollarım agrimiyordu en azından marka ne bilmiyorum trendyoldan aldım gri bisey