Kızlar en son 28 Haziranda regli oldum bugün artık 9 Ağustos hala regli olamadım 2 kez test yaptım negatif çıktı geçen ay tatildeydik 1 hafta deniz vs. Etkilermi bilemiyorum birde diş ağrısı çektim belki 7-8 tane ağrı kesici içmişimdir normalde her ay düzenli aynı gün regli olurum aşırı stres yaptım bu durumu çok şiştim ve öfkeleniyorum normal mi neden olur başına gelen oldumu..