Bizimde tam öyle 6 aylıgız ve beyazlık var. Sizin olgunuzun kafa bölgesi sıcak mı peki. Ateşini kafadan ölçünce 37. Koltukaltından 36 çıkıyor. Birde bu ara huzursuz gibi diş mi acaba diye düşündüm. Bazende öksürüğü var salya artısından dolayı sık sık bogazına kacıyor. Sizde de öyle mi