fdn25 Kolumu dün arı soktu. Dün pek birşey yoktu bugün 5-6 cm genişliğinde yuvarlak olarak şişmiş. Kızlar bu beni zehirlese falan şimdiye kadar bişey olurmuydu? Yoksa bu saatten sonrada olabilir mi?
Mommyhann fdn25 çok büyük etkisi olsaydı nefes alamazdınız oan diye biliyorum ama keske bi doktora görünaeydnz alerji ilacı vs veriyorlar her ihtimale karşı
Rengarenk52 fdn25 acile gidip iğne ol beni de ilkokulda okulun bahçesinde sokmuştu neyseki okulun karşısında saglik ocağı vardi da hemen gittim popomdan iğne yapıldı bide solak birine denk gelmiştim ki bagirmistim iğne yaparken cok acimisti
bitboylum Eşimi her sene sokuyor ve her sene şişiyor alerjisi varmış meğerse akşam hapı alıyor birkaç güne geçiyor