Benim bebegim çok düzenli uykuya sahipti agladıgınıda bilmem ama on gündür günde üç kere sanki arı sokmuş gibi aglıyor annemlerin yanına geldim annem sütün yetmiyodur dedi sabahları çok tanzikli geliyo hissediyorum emişinden belli ama öğlen çocuk sinir geçiriyor birden aglama krizleri geçiriyor ve düzenli gazını çıkaranda bir bebek bebelac maması aldık öğlen verdik sesi kesildi akşama dogru gene aglaması geldi mamadan sonra iki üç kez emzirdim zaten en son akşama dogru aglayınca emzirdikten sonra tekrar mama verdik kendi kendine uyuyu verdi sizce açlıktan mı aglıyordu???