Meri-Mel d vit eksikliği duymuştum ben de. Oğlum aşırı terler geniz eti var. Küçük’ten de şüpheleniyorum ama daha 2 yaş bile değil götürmedim bariz zorluğu yok diye, o da aşırı terler. D vit eksikliği yok.
Hoş büyük kızda da geniz eti var ama baş terlemesi olmuyordu.