ebu935_ benim çevremde de hep 11 aylıkken yürüdüler oğlumla yaşıt olanlar. Oğlumda 13 aylik yürüdü ama benim zorlamam ile oldu. Emeklerken yürümeye ihtiyaç duymayinca öyle olurmuş bende evde her emeklediginde tek elinden tutup yürütmeye başladım öyle başladı. Bir de batıl inanç ama yine de her cuma kapıda salladim 😂