Merhaba arkadaşlar. Kızımın sabahtan beri kolları sıcak, bacakları ise serin oluyor. Bugün öğle uykusunda vücudu oldukça sıcaktı, hatta bildiğiniz yanan bir sıcaklık vardı. Ancak uyandığında normale döndü. “Ateşini ölçtünüz mü?” diye soracaksınız ama o sırada ateş ölçerimiz bozulmuştu. Eşim de dışarıda olduğu için aşağıya inip yenisini alamadı. Uyandıktan sonra vücudu soğuyunca ateşi olmadığını düşündüm. Şimdi tekrar bakıyorum; kolları yine hafif yanıyor gibi sıcak, bacakları ise serin, yani normal. Bunun dışında keyfi yerinde, iştahı iyi ve bol su tüketiyor. Yine de bu durum ateş mi değil mi tam olarak anlayamadım. Ateşölçeri de eşim gelince alıcaz inşallah