Kız bebeğim 17 aylık kilosu 10.700 gr. 3 aydır değişmiyor. Ne yapıcam bilmiyorum moralim sıfır. Boyu çok güzel uzuyor 85,5 cm olmuş boyu. Benim boyum ve babasının boyu uzun tabi. Doktor %50 genetik %50 beslenme dedi. Herşeyden yediriyorum çocuğuma. Valla niye böyle anlamadım. Bazen iştahlı bazen iştahsız ama yiyor yani. Yok mu bu takılı kilodan kurtulacağımız bir tarif a dostlar ?