3 ay önce doğum yaptım gebeliğimde 20 kg aldım şuanda 72 kiloyum boy 164. İlk doğumumda çok kilom kalmamıştı ama bunda çok göbeğim kaldı. Normalde de hiç düz karnım olmadı hep göbekliydim ama düz karnım olsun çok istiyorum. Göbeği çok olup genetik olarakta göbekten kilo almaya yatkın ılup göbeği düzleştirenler var mı nasıl yaptınız?