aysecik_c 5 aylık oğlum var pipisinin ucu dar çocuk çerrahina gittik sünnet olması gerekiyor dedi. İlla ki çocuk cerrahı mi yapıyor ?
HasanCinar aysecik_c benim oğlum 1 aylıkken oldu çok çabuk iyileşti çocuk cerrahı yapmıştı sünneti de iyiki erken yaptırmışım hareketlenince biraz zor olur diye düşünüyorum ama şimdi de olsa kolay olur ileriki zamana göre ilk idrarını yaptığında acı hissetmişti sonrasında sıkıntı olmamıştı çabuk iyileşmesi içinde doktorumuz sarı kantaron yağı önermişti onunla derisi çabuk iyileşti
alchn aysecik_c nasıl anlaşılıyor dar oldu 3 aylık olduk hiç bir doktor muane etmedi biz mi anlamamız gerekiyor
FatosYK aysecik_c bizimki 1.5 aylıkken oldu sünnet ucuda hafif dar olduğu ıcın onuda genıslettı o esnada üroloji uzmanı yaptı sünneti . Bir gün sonra iyileşti
MuhammedAmine aysecik_c benim oğlumun da pipi ucu dar doktora götürdüm açtı , sonra üroloji bölümünden randevu aldım o baktı sünnet dedi 2 Mayıs’a üroloji doktoru sünnet edecek Beylikdüzü devlet hastanesinde 16 aylık olucak o zaman
aysecik_c BenMathilda katılarak ağlıyordu oğlum altını açıp pipisiyle oynayınca çişini yapıyor rahatlıyor bu sıkıntımız vardı. Genel de idrar yolu enfeksiyonu da oluyormuş dar olunca bi gösterin doktora
aysecik_c alchn ağlayıp altını açınca rahatladığını söyledim doktorumuza o da kontrol etti dar gibi çocuk cerrahına gidin dedi o şekilde çıktı
laleninannesi alchn çocuk doktorunuz kontrol etmeli aslında bizim 2. Ay kontrolümüzde doktorumuz pipi kontrolde yapıp daralma olduğunu yaşına girmeden sünnet ettirseniz iyi olur demişti
aysecik_c MuhammedAmine biziöde aynı şekilde oldu cerrah sünnet yapalım dedi randevu alacağım biz kütahyada oturuyoruz ordan alırım artık teşeekkürler
Deletedmom814 aysecik_c Bizimkide dardi idrar yolu enfeksiyonu gecirdi doktor sunnet onerdi 2 bucuk aylikken yaptik. Üroloji dr yaptı 2 gune iyilesti
wafflee_42 aysecik_c onu nasıl bilebiliriz ? Doktora göstermek gerek tamam ama biz baktigimizda anlayabilir miyiz acaba
aysecik_c wafflee_42 doktor söyledi bize ama ben ağlıyor altını acınca çişini yapıyor dediğim için baktı
Sinem1419 Hiç kokma annesi bizde geçen hafta olduk 4aylık bebeğim denildiği gibi ilk idrarda biraz ağladı çok şükür biz iyileştik çok hareketlenmeden sizde İnan önce yaptırın 🤗
Sinem1419 aysecik_c bölgesel bebeğim hiç ağlamadı sadece iğnede biraz onun dışında hiç ağlamadı kesinlikle yaptırın aradan çıksın büyük oğlum 6yaşında yaza yaptıracak nasıl olcak diye düşünüp duruyorum