Arkadaşlar, bebeğim 4.5 aylıkken titremeye başlamıştı emerken uykuya geçerken. Bu titremeler 4 ay sık sık ve uzun olmuştu, bizde hem bebeğim dönmüyor hemde titreme var diye özel nöroloji uzmanına götürmüştük, orada uzman videoya bakınca eeg çekelim dedi, bebeğim şurup içmek istemiyor, zorla içirmeye çalıştık eeg hemen öncesi, içmeyince emzirerek uyuttum o şekilde çekildi, uzman bize bebeğimin sol tarafını iyi görmediğini bu nedenle mr çekimi yapıp öyle gelin dedi Şubat ayında, biz bulunduğumuz ilçede özel hastaneden mr için gün aldık ama bebeğim hastalandı, mr narkozla yapılacağı için ertelendi. Bu arada bebeğimin hep burnu aktı vs derken b12 için de takviye kullandık, eeg üzerinden 6 ay geçti bu süreçte bebeğim ½ kere az süreli ve kısmı titreme oldu, video çekemedim çok kısa sürdü, ben de fatülkeye götürdüm geçen ay, eeg çekmeyelim mr çekelim birşey çıkacağını sanmıyorum, içiniz rahat etsin dedi, videoyu uzmana izlettim, normvl dedi. Salı günü sabahleyin kloralhidrat verip mr çekeçeğiz, ben çok stresliyim, kloralhidrat zarar verir mi, mr esnasınra uyanır mu
ı, mr sonucunda olumsuz birşey çıkar mı vs vs birde eeg dalgalı çıkıp epilepsi olmayan var mı acaba, şurup stresi bile dalgalanmayı etkileyebilirmiş. Titreme esnasında, kasılma falan olmuyor, emmeye devam ediyordu .