Kızlar bı bebegım var 7.5 aylık, on gün önce Prez yırtıldı 1 saat içerisinde ertesi gün hapı kullandım. 4.05 gün sonra da gittim spiral taktırdım. Neyse esas meseleye geleyim dedim ki ilişki üstünden on gün geçti her ihtimale karşı bir test yapayım frely marka ile yaptım bir tane silik çizgi çıktı beyaz ama koyulaşma dı çok şükür var ya hayatımın en çaresiz gününü yaşadım resmen sonra iki tane daha aldık çok şükür negatif çıktı ama onu alana kadar 45 dakika ağladım yani o derece söyliyim. Diğer iki tanesi negatif çıktığına göre hem aynı marka hem farklı bir marka hamiledir değilimdır dimi hamilelik olsa diğerlerinde de pozitif çıkardı değil mi