2 aylık bir bebeğim var, gündüz uyumuyor sürekli kucak istiyor ve hep ayakta olup dolaşacağım yoksa çığlık atıp ağlıyor.
Artık bacaklarımda derman kalmadı, akşam bazen 9 bazen 10 bazen 12de uyuyor. Kendimi tükenmiş hissediyorum. 2 ayda bir kere dolaşmaya çıktık onda da diken üstünde ara ara ağlama krizleri yine. Psikolojim çok bozuk, sürekli ağlıyorum.
Ne zaman bir şeyler düzene oturacak, ne zaman bitecek bu zorlanmalarım? 🥹 Böyle hissettiğim için de kendimi kötü hissediyorum bi çıkmaza girdim.