Ne kadar tuhaf ya. İnsanlar birbirine destek olmasın , maddi durumu olmayan bebeğiyle zorlanmaya devam etsin . Sözleşme nedir Allah aşkına böyle birinden asla eğitim almam. Çok zor bi süreçten geçiyorum bebeğimle psikolojim bozuldu. Bende dedim burda insanlar birbirine destek olur diye ama şaşırdım böyle bi duruma..