Bebeğim 6,5 aylık ve hala o kadar sık emiyor ki ben epeyce yoruldum bu durumdan. Ek gıdayı da iştahlı yiyor kilo alması da ileride. Emerek uyuması da cabası gece bu yüzden saatte bir uyanıyor. Aynı durumu yaşayanlar? Ben de yaşadım geçti diyenler var mı?