[silindi] anlıyorum balım seni bunların lincleri sökmez bana kişi kendini gösterirmiş gördük tanıdık herkez ayrı tel kımı ıyı bulur kımi kötü tanımadan ön yargı olanda var kalbini dinliyen iki üç kişi ben hıc takmıyorum ebru dedıgım gibi her posta ıyı konuşucak olucak degıl biz bu formu bile bile giriyoruz insanlar ne demiş ne etmiş inan umrumda degıl Benı gerçekten seven ve ıyı bilen posta yazdıgı belili olur çocuk değiliz balım bi kulaktan girer bı kulaktan çıkar 🥰