cemile161_ Geçmiş olsun, acildeki Dr boğazı kızarık deyip augmentin yazmıştı, ertesi gün çocuk Dr götürdük, şimdilik bekleyelim , antibiyotiksiz atlatabilir dedi, çok şükür antibiyotiksiz atlattık en son. 1 yaşından büyükse zencefilli bal verin alerjisi yoksa .