kizlar merhaba oğlum 3 yaşında ve huyu inanılmaz değişti sakın oğlum gitti yerine bambaşka biri geldi vurmayı bilmeyen çocuk vurmaya başladı ısırmaya başladı zaten inat bı yapısı vardı şimdi ne kadar anlatsak da inadına inadına vuruyor isiriyo, bende dokuz aylık hamileyim son zamanlarım zaten ağır bı hamilelik geçirdim şimdi son zamanlarım daha da zorlanıyorum ve gerçekten artık tahammülüm kalmadı çok çabuk sinirleniyorum ve oğluma çok fazla bağırmaya başladım bu duruma gerçekten çok üzülüyorum ama bı anda oliyo tahammülüm kalmadı artık çok yoruldum bilmiyorum nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım çocuk doğduktan sonra oğlum daha kotu olur huyu ben o zmn da bağırıp çağırır oğlumun psikolojisi bozulur diye korkuyorum sizce napmaliyim nasıl davranmalıyım