Merhaba anneler ben 8-9 yıldır lens kullanıyorum bu lensimide optikciden almıştım ama taktıgım zaman iki gözümde de çok batma yapıyor kullanamıyorum sebebi ne olablir ? Yani lensten kaynaklımı acaba yoksa gözümde bir sıkıntımı var göz kurulugu felan olablirmi ? Ama 1 sne önce gitmiştim kontrole birşey yok demişlerdi.. Lensten oldugunu düşünüyorum amaa başına gelen varmı