okuloncesianne Logusalığımın ilk bir iki günü çok az kanamam oldu sonra 15. Güne kadar hiç olmamıştı. Şuan 25. Gündeyim ve 10 gündür adet kanaması gibi kanamam oluyor bu normal mi sezeryan doğum yaptım. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?