Ben de Babybjörn kullanıyorum ondan oldu sanmıştım ama sanırım ondan değilmiş. 3 aylıkken düzkafaydık. kontrolümüz var, sanırım düzeldik. kullanma kılavuzunda da uyumak için kullanılmaması yazıyor, benim uyuttuğum ( 1 saatte yakın) uyuduğu olmuştur. Sırtını destekleyerek yatırıyorum artık, iyi ki almışım dediğim bir ürün oldu. Bir tane de yedek arabamıza aldık. Taşımak zorunda kalmıyoruz, o kadar memnunuz :)