Oglum için kullandığım yeni doğan kıyafetleri kızıma da saklamıştım ama yurt dısına tasindigimiz için turkiyede bir depoda kaldılar ve bulamıyorum asla. O yüzden mecbur kızıma yeni şeyler almak zorundayım ama cok ta masraf edicek durumum yok benim için guzel olurdu.