Merhaba,
Benim de kızım 1 aylık. Pazartesi günü aşı için saglık ocagına gideceğiz. Ama 25 gunlukKen falan doktorumuz 2 saatte bır uyandırıp emzırmene gerek, uyanınca acıkınca emzirebılırsın dedi.
Etrafımdaki herkes “ilk defa boyle bır sey duyduk o daha cok kucuk” dıyor.
Aksam gece uykusu 4buçuk saat uyudu aralıksız, gündüz uyanık kaldığı süre uzundu.
Normal