Kızlar kızım ilk doğduğu gün emzik verdim hemen tuttu (herkesin kullandığı meşhur avent) ama hastanede o gece geri mememi tutmadı hemşire 10 gün sonra ver dedi. Öyle yaptım hem meme biberon ve emzik tutuyoru 1 hafta sonra mememi tutmadı yine kestim hepsini memeye geri alıştı . Emziği geri verdim lohusalık çok tuhaf bir şey Allahım emziği daha güzel emiyor memeyi öyle güzel tutmuyor diye emziği kıskandım kafama vurmak istiyorum😩 şimdi 5 aylık 3 aylıktan bu yana deniyorum almıyor (bips silikon , damaklı emzik) filan denedim yok tutmuyor YARDIMINIZI BEKLİYORUM