Merhaba kızım 5 yaşında geçen sene kreşe başladı. Okuluna alıştırdım bu sene aynı yerden devam edicek çokta istediğim bi yerde iş kapısı açıldı önüme. Kızımın her şeyini 5 yıldır ben yapıyorum okula götürme getirme vs. Eğer işe girersem sabah 8 akşam 6 haftasonu tatil. İş yerinden evim 3 km servisi de var. Ama kızımı ihmal eder miyim acaba üzülür mü normalde kreşten 16.30 gibi alıyodum ama tabi 6ya kadar genelde kalmak durumunda olucak sabahta babası 9.30 gibi bırakıcak acaba süreler fazla mı