RasayiAA canim benim bebeğinde de oldu. Dediklerinin aynısı eminim daha kötüsüdür. Alerji icin doktora gitsen de bebeğin 4 yaşından küçükse kan testi yapiyorlar. Onda da bisey çıkmıyor. Deneme yanılma yöntemi ile neye alerjisi var bulabilirsin. Sut alerjisi olsa kaka kesinlikle kanlı oluyor. Yuzundekiler atopik dermatit. Eski adıyla isilik. Bol nemlendirici ile düzeliyor. Hafif kortizonlu ilaç kullanmadan geçmiyor. Tırnaklarını kısa tut. Gün aşırı yıka ve tam kurulamadan her yerini nemlendir. Ben çok daha kötüsünü yaşadım. Sabahlara kadar agladim. Sukur simdi herşey yolunda. Daha detaylı bilgi istersen konusuruz.