Pamukhanim_ arkadaşın çok sacmalamıs öncelikle . Ben kızıma her şeyi verdim . İlk zamanlar meraktan yıyordu ama Sımdı hiç bir şey yemıyor . Hani derler ya aç bırak illa yer dıye benımkş yemıyor çok kere denedim . Walla açıkçası ben de üzülüyorum cevremdeki çocuklar masallah her şey yıyorlar . Ama yapacak bir şey yok . Çocuklarımız böyle . Benım tek mutluluğum çocuğum zayıf ta olsa sağlıklı ve çabuk boy atıyor . Sizin çocuğun boy atması nasıl ? Sağlığı nasıl ? Gelısıyor mu ? Önemli olanlar bu . Bunlara odaklanın . Her çocuk özeldir .