SucukluSutlac anladım, daha hamileyken kafası büyük normal doğuramazsın demişti doktorum hatta, şimdi bir yaşında yine üst sınırda, ama bir kaç doktorumuz oldu Ankara’da yaşıyorum hepsi de ismi bilinen, normal genetik dediler, sonuçlarınız da temizmiş bence sıkmayın canınızı