arkadaşlar kızım 9 aylık bir gün ateşlendi 38.5u geçmedi ama sürekli in çık yaptı yemedi içmedi ben de sandım ki diş çıkarıyor vücudu dışarı vermişti onu da isilik sanmıştım 10 gündür vücudu öyleydi nerdeyse sonraki gün doktora götürdük rutin kontrolü vardı doktor ağzını kontrol etti boğazları çok kötü el ayak hastalığı olmuş dedi salgın varmış şu an yavrum hasta olmuş da haberimiz yokmuş çocuktan çocuğa geçiyormuş çocuklarınızı sakının dikkatli olun ve bu tür belirtiler varsa göz ardı etmeyin