Arkadaşlar kızım 3 yaş 8 aylık. Yaşadığımız ülkenin dilini öğrensin diye kreşe başlattık. İlk sene özele verelim az öğrenci çok ilgi dedik. İki haftamız doldu ilk haftanın iki günü isteyerek gitti ama üçüncü gün ağladı baya. Sonra ben kreş yöneticisine sordum bu şekilde ağlaması normal mi olmadı ara mı versek dedim yok ara vermeyin ki alışsın dedi son iki gün gitmedi. İkici haftanın dört günü evden kandırarak çıkardık kreşe götürdük her sabah yine ağladı tabi ama içeri girince de ağlamayı keser uyum sağlar arkadaşlarına. Gündüz uyumayan kızım orda uyumaya başladı. Her kreşten aldığımızda da morali çok çok iyidir güleç yüzü ile beni şaşırtır baya da kreşin katkısını gördük kısa sürede. Ama gelin görin ki gün boyu anne lütfen bir daha okula gödermeyin beni der gece uykusunda bile gitmeyecem der sabah uyanınca ağlar okula göndermeyin beni der. Psikolojisini bozar diyede çok korkuyorum. Burda herkes 2 yaşında göndermeye başlıyor. Bu senede göndermezsem akranlarından geri kalır aklım karıştı ne yapsam size sorayım dedim.