kupraa Bebeğim 2 ay 10 günlük sol göğsümü emmek istemiyor az emiyor çıkarıyor emmiyor neden acaba böyle bişey başına gelen varmı
Pamukhanim_ kupraa benimde sağ tarafı emmiyor 10 aylık 4. Aydan sonra 2 ay falan tuttu tekrar bıraktı orayı sağıyorum ama süt az geliyor artık ordan
gamomuu kupraa benim de aynı doktorum sağdan emzirir gibi yana kaydırarak verin dedi bazen öyle tutuyor.
canbartuuu Benimkide sağ tarafı daha az emiyor. Galiba hangisinde pozisyonu daha rahatsa ondan emmek istiyorlar. Uykuluyken sağ tarafı veriyorum bende