mamacitaa_ Nefesimm_ sadece beyaz balonlar aldım üstüne de fiyonklar yapıp yapıştırdım. İple yukarıdan masanın üstüne sarkıttım. Bir de 1 yas rakamı ve renkli helyum kalpli balonlar 🎈 sade ama aşırı gzuel oldu 💓
ngold Nefesimm_ ben atlı karınca konsepti yapmıstım bebeğim kız hediyelikleride o sekilde ayarladım hiç biseyi kendim yapmadım🤣
mamacitaa_ 456PlayerEsra suan galerimde hiç yok 🤗 ama intte yazarsanız çıkıyor fiyonk konsepti yazarsanız
456PlayerEsra mamacitaa_ Geçen bende post açmıştım bi arkadaş bunu atmış çok beğendim ama fiyatı burda yaptıracağım yere sordum 20 bin dedi çok geldi fiyatı e bunun ikramlıkları hediyelikleri pastası bana 30-35 bine geliyor
456PlayerEsra mamacitaa_ tabiki çok ya bide fotoğraf çekimi var ona da bi 5 bin gidiyor ne yapcam bilmiyorum çok az bi zamanımız da kaldı
minikmisimben Valla büyük kızıma yaptım zamanında her gelen homurdandı mıy mıy aman sizi mi çekeceğim dedim artık bi konsepte göre alıp çocuklarımın resmini çekiyorum evde eşim ben çekiniyoruz yetiyor küçüğe de öyle yaptık 1 yaşında çok tatlı oldu