Kızlar bebegım 13 aylık olacak ama kendısı kucuk zayıf oyle soleyım avent gece karanlıkta prlayan 06 emzıgı vardı pzarda dusurduk smdı son kalan emzıgıde malsef yırtıldı ezıldı oyle solım aynı modelın 6 18 aldım ama hıc bır sekılde agzına almıyor sanırım byuk glıyor gevelıyıyor uyku gecınce verınce aglıyor eskı emzıgı verınce cukluylr sımdı tekrar 06 mı almam lazım napıcm anlamadım