yavruaslanlar 160.230 cok büyük denedim evde bir küçüğü bu sizce? madem cocoda indirim var krem diyor ama bu mu gelir krem mi gelir sizce? olur mu?
beybitolat yavruaslanlar benim giyinme odamda post yatak odamdada peluşlu bi halı var sende öyle kullanabilirsin hem rahat hem tatlı durur
subrk yavruaslanlar Bence güzel olur.Peluş temizliği zor.Silkelemek lazım süpürge ile olmuyor.Tüysüz post olabilir.Ama bunu aldıysan kullan gayet güzel
forumgurmesi Halının deseni üstüne çamaşır suyu dökülmüş gibi duruyor. Bu odaya halıya gerek yokki güzel bir peluş post alsan daha güzel olur bence. Madame Coconun postları çok güzel oluyor.
[silindi] Benimde halı alanım dar ve bu markadan aldım halılarımı. Hem yumuşak hemde makine de yıkanıyor. 80×160 aldım.
[silindi] yavruaslanlar Bence o halı büyük gelecek ve darlanacaksın. Eşim uyansın sana yatak odasını atarım canım.
456PlayerEsra forumgurmesi Peluş halı, yapısı gereği toz ve alerjenleri tutarak alerji riskini artırabiliıor diğer halılar gibi değil
[silindi] yavruaslanlar Evet en olarak geniş gibi o alana canım. Sen daha iyi bilirsin tabii. Ben kaplama halı sevmiyorum 🫣
456PlayerEsra yavruaslanlar attığın görseldeki halı çok iyi sadece desenini beğenmedim başka desen varsa