hazal3421 Ben erken verdim çünkü beze alerjisi vardı kaşınıyordu ve jilet kesiği gibi yaralar oluyordu erkenden alışmış oldu. Gece gündüz ayni anda kestim ben bebekken de ara ara tuvalete götürüp çiş tutuyordum. 1 yaşında falan ben tuvalete girince kızımında pijamasini çıkarıp hadi sende çiş yap diyordum. Tuvalet kavramı az çok olmuştu. İlk günler bol bol sıvı şeyler verdim sürekli tuvalete götürdüm köpüklü su ve sünger verdim oynadığı yerde yaptı çişini. Tv den şarkılar çizgi filmler açtım kukulinin çişim var şarkısı özellikle çok sevdi. Kakasını da belli ediyordu sürekli kabız olduğu için ıkınıyor gibi yapıyordu o sıra alıp wc ye gittim kaka merhaba, bak kaka yaptın diye alkışladım 😅 ara sıra kaçamaklar da olsa alıştı gece beslenmesini kesmek önemli o devam ettiği sürece gece bezi kuru kalmaz. Benimki gece hic yapmazdı ama sabah uyanır uyanmaz hemen wc ye götürdüm hemen çişini yapıyordu. Tuvalete hep beraber girdik bebde yapıyordum bak ben çiş yaptım sıra sende çiş yap diyordum çişini söylediğinde aferim diyip ödül verdim alkışladım öyle alıştı