busrameyra Bexsero yapabilir ya, kim dedi yapmaz diye? İlk kızımda ben de aynı sizin gibi üçünü de 3 aylıkken yaptırmıştım. 3 gün boyunca ateşi gitti geldi ama normal, doktoru önden uyarmıştı. Çok fazla yükselmesine izin vermeden ıslak bezle kompres yapıp, 38.5 dereceyi geçiyorsa ateş düşürücü vererek geçirmiştik o süreci. Diğer dozlarda bir şey olmamıştı. İkinci kızımda rotayı 2 aylık, menenjitleri 3 aylıkken yaptırdım, hiç ateş vs olmadı.