asyakubraa Kızlar var mı aranızda çocuğu için özel bes, altın hesabı veya benzeri yatırım yapan? Belli bi süre dokunamayacağım hesap falan? Önerilerinizi bekliyorum
hunilimomy asyakubraa dolar hesabi actirdik aylik 100 dolar ile başladık suan 150 dolar oldu otomatik kesiliyor
Barlasduha asyakubraa merhaba bende Aralık ayında çocuklarıma bes açtım kendi üstüme ama oğlum var kızımda oldu şimdi oğlana olsa kıza olmasa haksızlık olur diye düşündük eşim kendi üstüne açtır dedi 8 aydır birikiyor fon olarak altın fonu sectik
prensesdiana asyakubraa kızımız için altın dolar bazlı bes hesabı açtırdık gelen altın para ne varsa oraya koyduk orda birikiyor
hunilimomy asyakubraa esim askeri personel onlarin sistemi üzerinden yaptırdık cok net hatırlamıyorum suan 100 dolarla başladık belirli dönemlerde artıyor istenildiği zaman çekiliyor diye hatırlıyorum
Barlasduha asyakubraa agesa daha önce 10 sene önce 18 yaşıma girdiğimde actirmistim 6 sene birikim yaptım ailem ev alırken vermiştim o zaman şimdi çocuklarım için birikim yapıyorum
Barlasduha asyakubraa uzun vadeli düşünürseniz karlı çıkarsınız bes hesabında biz mesela uzun vadeli düşünüyoruz
zarifhanim asyakubraa Biz kızım için altın fonlu bes hesabı açtık.%30 devlet katkısı vardı. Ara ödemeler ile %90 kâr oranımız arttı çok bir şey de atmamamıza rağmen ikiye katlandı yatırımımız.
Deletedmom_289 asyakubraa 3 ve 4 yaşında 2 tane çocuğum var biz 9 TL den gümüş almaya başladık şuan yaklaşık gramı 50 TL yaklaşık şuan 3 kg dan fazla gümüş var her ay alıyoruz niyetimiz eşim emekli olana kadar almak sonra bu gümüşleri yaklaşık 20 yıl kadar saklamak. Kimi mantıklı buluyor kimi mantıksız buluyor. Şahsi fikrim altının gramı bir zamanlar 50 TLydi şimdi ise 4400 TL civarında bizde çocuklar için böyle birşey biriktiriyoruz.
minikpanda73 oğluma hisse alıyorum genellikle büyük şirketlerden (benim adıma) aylık 500 TL Olacak şekilde alıyorum ve gelen tüm harçlıklarıyla da gene hisse alıyorum