Selamünaleyküm 🌸 sabah bişi yoktu öğlene doğru çok şiddetli şekilde başladı inanılmaz şekilde ağrıyor. Emziriyorum ilçedeki acile gitsem bunu bahane edip hiçbişi vermeyecekler o yüzden oraya da gidemiyorum. Yapabileceğim öneriniz var mı ya ? Biraz hafiflese yine rahatlarım belki bu ağrıyla bebeğime de tahammül edemiyorum ilgilenmiyorum