doktorların tüm dediklerini yaptım. önceden sağma yaptım. yayılarak- yatarak emzirme makaslayarak emzirme hiçbirinden fayda sağlayamadım.. sadece zaman. bebeğim 3-3.5 aylıkken kendiliğinden düzeldi. hala ara sıra çok tatlı yersem gece uzun uyursa aynı durum yaşanabiliyor ama yüzde 95 geçti.