AtesPerisi Kızlar küçük mutfağı olanlar nasıl değerlendiriyorsunuz mutfağı mesela tezgah üstünüz nasıl foto atsanız da banada fikir olsa
minnakkofte AtesPerisi her şeyi bi yere tepiyorum tezgah üstünde yagliklar kettle ve kahve makinesi var sadece
metemom_ AtesPerisi tezgahta sadece yağdanlık var ben temiz görüntüden hoşlanıyorum o yüzden tezgah üzerini boş tutuyorum 😊
AtesPerisi Bulaşıklıkları kullanan varmı ya benim tezgah küçük biraz ocağın yanında yağdanlığım var kahve makinam var lavabonun yanındada bulaşıklık var iki katlı olandan elimde yıkamam hep makina yıkıyo ama o bulaşıklık orda duruyo sizce kaldırsammı ki
123111 AtesPerisi ben hala kullanıyorum bazen makineyi boşaltmak zor geliyor 😁elimde yıkayıp koyuyorum hemen oraya pratik oluyor büyük plastik kap ve tencereleri bu havalarda elimde yıkayınca hem serin serin bana da iyi geliyor 😂
AtesPerisi 123111 tertemiz tezgahın ne güzel bi mutfak temizse o kadına kadın denir işte zaten biz kadınların her hali mükkemel olduğu için taktır ettim valla temiz kadınsın belli😍🥰
123111 AtesPerisi çok teşekkür ederim cnm evimiz biraz eski mutfak dolaplarımız felan ama eşim boyadı bende yeni kulp aldım Trendyol dan öyle hallettim elimden geldiğince iki haftada bir siliyorumdolapları da mira dan vakit bulabilirsem tabi 😂
metemom_ AtesPerisi hem öyle hemde dar alan dahada da daralıyor o yüzden herşeyi kaldırıyorum yoksa boğucu oluyor